“Заразливий” Йона Берґера: чому товари та ідеї стають популярними

Автор цієї книги провів дослідження та дав відповідь на питання, чому одні товари та ідеї стають популярними, а інші – ні: “Всіма видами соціальних епідемій керують одні й ті ж ключові чинники. Байдуже, йдеться про економне використання паперу, перегляд документального фільму, пропозицію послуг або виборчу кампанію”, – запевняє Йон Берґер. На його думку, якщо дотримуватись шести простих принципів, то можна зробити вірусними будь-який товар або ідею, – йдеться в огляді від LB.ua

Книга розповідає, у чому успіх розпродажів (тієї ж самої “чорної п’ятниці”), чому антинаркотична кампанія іноді навпаки погіршує ситуацію, які саме емоції змушують нас ділитись відеороликами і чи завжди великий бюджет рекламної кампанії – це запорука великого успіху.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *